2 år



Hahahah vad töntig jag är. Men jag har faktiskt inte något att göra. (bra bortförklaring eller vad? Borde erkäna att jag faktiskt vill göra detta! )


50 frågor om dig och din pojkvän

Du är tillsammans med? - Johan Helander

Och varför det? - För att jag älskar honom?

Har han fått något smeknamn av dig? - Haha ja, jag älskar att ge smeknaman

Hur länge har ni varit tillsammans? - 2 år

Hur täffades ni? - Genom en gemensam kompis

Har ni barn? - Haha nää

Vad har ni gemensamt? - jag vet inte faktiskt

Är ni förlovade? - Nej, och jag skulle inte vilja förlova mig heller

Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Aah

Har ni några "fri kort"? - verkligen inte

Vem sjunger bäst? - Jag skulle faktiskt chansa på Johan, jag är ingen vidare sångerska

Hur gammal är han? - 21

Älskar du honom? - Mer än något annat

Vem fyller först på året? - Han

Vem är längst? - Hade sett konstigt ut om det var jag

Vem är äldst? - Johan

Har du roligt med honom? - roligare än med någon annan

Skulle du kunna bo med honom? - Absolut, det är min högsta dröm just nu ^^

Beskriv honom med tre ord? - underbar, rolig, bäst

Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - För alltid eller va? :P

Får han dig att skratta? - Såklart :)

Säg ETT ord hur du känner för honom? - Allt

Vad är det finaste du fått av honom? - Kärlek

Har ni samma humor? - Ja oftast

Planerar ni framtiden ihop? - ja fast vi tar det som det kommer mest

Skulle han bli en bra pappa? - han skulle bli en fantastisk pappa

Vad gjorde ni senast ni träffades? - låg i sängen halva dagen sen låg vi o kolla på tv

Vad gör han när han inte är med dig? - Han är i skolan eller så är han med Niklas oftast

Är du svartsjuk på andra tjejer? - Försöker att inte vara det

Har ni bråkat nångång? - Oh ja

Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nee

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - nästan 3 veckor

Har ni samma åsikter om saker? - Inte alltid

Vem håller i fjärkontrollen? - Jag :D

Går ni ut ofta? - lagom kan man väl säga

Har ni samma musiksmak? - ja, fast han gillar inte svenska artister och det gör jag ^^

Är hans familj trevlig? - Väldigt :)

Är han romantisk? - Sådär, inte så jätte kanske

Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Har jag några sånna? :O

Har han någon fobi? - Inte vad jag kan komma på just nu i alla fall

Är han envis? - Inte envisare än mig

Gillar han sport? - han gillar hockey

Vem lagar bäst mat? - Johan faktiskt

Skulle du kunna bo med honom? - Mm!

Är han en djurvän? - han älskar katter

Spelar han nått instrument? - Näe

Kan han laga mat? - Mycket bra

Tycker han om att resa? - Japp

Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - kittla mig

Vad är det sötaste han sa sist? - att han älskar mig jätte mycket

Vad för slags filmer ser ni på ihop? - vi ser på alla slags filmer

Vilken är hans finaste kroppsdel? - Hans mage eller hans rygg

Brukar nån av er prata i sömnen? - tror inte det, jag har väl gjort det någon gång kanske


Kommentarer
Postat av: malin

"Vem håller i fjärkontrollen? - Jag :D" KUNG Simone! :D



nä men vilket sött test! ni är så söta tillsammans

2010-09-07 @ 22:41:35
URL: http://nilamfoto.blogspot.com
Postat av: jagaj

Inga frikort usch så dåligt ;)

2010-09-10 @ 17:10:59
URL: http://www.jacobjeppsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0